Form 3: "Working with Natives"

Los alumnos de Form 3 eligieron un grupo específico de habitantes nativos de diferentes partes del mundo para estudiar y luego compartir la información con la comunidad del colegio.

En grupos trabajaron con los esquimales, los nativos de Estados Unidos de América y los habitantes nativos de África. Cada grupo construyó una maqueta con la ayuda de sus padres y presentaron información relevante sobre cada grupo. Por ejemplo, la comida, la vestimenta típica, y cómo construyen sus casas. Fue fantástico ver cómo cada grupo se entusiasmó e involucró en la investigación y cómo disfrutaron de aprender sobre la historia de estos habitantes nativos.

"Form 3 students have been working with Natives from different parts of the world. In groups, students chose a specific group of natives to study and share with Dreamdays community. The groups were Eskimos, American Natives and African Natives. Each group built a model with their parents' help. In addition, they presented relevant information about each group. For instance, food they eat, clothes they wear and how they build their homes. It was amazing to see how our students got really engaged with this activities and how much they enjoyed learning all the details of these Natives."

Posted on August 15, 2017 .