Teatro educativo: "The Performers"

La compañía "The Performers" se presentó en el Cine Teatro Cantegril para estudiantes de colegios bilingües. Nuestros alumnos de Kinder 4 hasta Form 5 asistieron a dos de sus obras de teatro: “BIG EYE” and “MORIARTY”.

"The Performers" es una compañía internacional de teatro educativo en inglés cuyo objetivo principal es buscar innovadoras formas de potenciar el aprendizaje del idioma en los alumnos de manera dinámica y entretenida, otorgando a los profesores nuevas herramientas para la enseñanza.

Fue una experiencia muy enriquecedora ya que nuestros alumnos pudieron disfrutar de la magia del teatro como recurso didáctico y de una instancia educativa entorno al arte.

"THE PERFORMERS": EDUCATIONAL DRAMA

The Company “The Performers” performed at Cantegril Theatre for bilingual school students. Our children from kinder 4 to Form 5 could enjoy two of their plays: “BIG EYE” and “MORIARTY”

The Performers is an international educational drama company in English. Its main objective is to look for innovative ways to maximize English language learning in a dynamic and entertaining way, providing teachers with new tools for their teaching.

It was an enriching experience because our students could really absorb the magic of theatre as a didactic resource and enjoy an educational instance connected to art.

Compartimos fotos de las obras:

Posted on May 23, 2017 .